söndag 27 februari 2011

Dag 1

Presentera mig själv.

Att presentera sig själv är inte det lättaste, vad ska man säga, vad är relevant och intressant? Jag gör ett försök..

Jag heter Maria, blir 23 år i juli och bor tillsammans med min sambo Gustav i ett parhus i Falun. Vi flyttade till huset i slutet av augusti förra året och vi stormtrivs! Här håller vi på och renoverar och grejar och donar och vi lär oss massor hela tiden. =) Då vi flyttande in hade vi också nyligen fått reda på att jag var gravid och vi väntar nu vårt första barn. Vilket är helt fantastiskt, vi längtar så vi håller på att spricka, men bebis får allt stanna kvar i magen till april! :P Jag studerar till lärare mot förskolan och är inne på sista året. Efter föräldraledigheten kommer jag att ha kvar 1,5 termin innan jag är färdig lärare. Skönt att inte ha så mycket kvar!
Jag kommer från Skellefteå, men flyttande till Säter när jag var 8 år, bodde sedan där till jag gick i gymnasiet och mamma träffade Totto och då flyttade vi till Falun. Totto har nu äntligen blivit min riktiga pappa då han adopterade mig för inte så längesedan. Han är den bästa pappa man kan önska sig! =) Jag har två bröder och en syster som alla är yngre än mig, en bror och syster fick jag "på köpet" när jag blev adopterad. Mys! =)
Jag är väldigt intresserad av make up och följer ofta med mamma ut på mässor och liknande och hjälper henne när hon är där med sin salong. Tycker också det är kul att sy och skapa, men för att få något gjort behöver jag motivation och inspiration! ;)

Det är allt jag har att säga just nu! =)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!