söndag 20 februari 2011

Fix

Nu börjar det bli jobbigt på nätterna, har alltid jätteont i höfter, knän och rygg när jag vaknar på morgonen. Förr brukade jag kunna ha ont på kvällen innan jag lade mig, men nu gör det istället ont när jag vaknar. Det är inte direkt så att man studsar ur sängen när det värker så, det gör jag i och för sig inte ändå med tanke på att jag knappt kommer upp från golvet. :P Hoppas vi hinner få ihop sängen i sovrummet idag!

Idag ska Gustav sätta listerna på plats och jag ska diska undan, ta hand om tvätt, plocka lite här hemma och plugga som en galning! Jag har ju fortfarande några punkter kvar att göra och förbereda på min lista inför examinationerna i morgon..

Vi ska också göra en lista på saker vi ska fixa i morgon efter skolan, lämna tillbaka bok på biblioteket, vad vi ska införskaffa från babyproffsen och det jag behöver köpa för att kunna sy skötbädden sen. Japp, vi har lite att titta på och förbereda helt klart!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!