tisdag 22 februari 2011

Härliga dag

Idag har varit en skön dag, har tagit "ledigt" från skolarbete och bara tagit det lugnt, satt ihop spjälsäng plockat lite, vilat, sett på tv och sådant. Det var välbehövligt, men har nu under kvällen känt mig helt febrig och dann.

Jag har också ringt kommunen om att få skriva faderskapsintyg, så nu har vi fått en tid för det, men det är inte förrän om en månad. Jag har även kikat på vilka böcker jag behöver under denna delkurs och reserverat lite på biblioteket. Så lite har jag ändå fått gjort. Det som varit så härligt idag är att jag känt mig rätt avslappnad vilket jag behöver för bebis skull, stressar alltid upp mig så lätt..

Just nu myser jag i vår underbara säng i vårt underbara sovrum med en kopp te, apelsin och bebismagen framför ett nytt avsnitt av Desperate Housewifes. Det här är livet! =)



/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!