fredag 11 februari 2011

Lost and found

Innan jag la mig igår fick jag en känsla av att jag borde titta i påsen med fiberfill en gång till och där gömd bland allt fluff låg påsen från Kappahl med våran gratis body! Jag hade inte tappat bort den! Lycka. =)

Ibland när vi ska sova börjar jag fundera på massor av saker och så kan jag helt plötslig kläcka ur mig en konstig fråga till Gustav. Igår kväll vad det -Undrar varför det är just februari som blev den kortare månaden? Gustav suckade och började sedan skratta. Det var bäst jag bara slutade funderade på detta, annars hade jag nog aldrig kunnat somna. ;)

Igår busade bebis runt i magen och gav mig massor av konstiga sparkar, kan vara så att han sparkade inåt och det var inte allt för bekvämt. Han är stark nu! =) Bebis var väldigt lugn igår, men han har ju däremot varit väldigt livlig de senaste dagarna. När jag piggnat till lite ska jag fota de söta nya kläderna!

/Maria

1 kommentar:

  1. Härligt att den kom till rätta, den lilla söta bodyn. Jag tänkte på det att den kanske hamnat där i fiberfillen, men tänkte att den hade ni gått igenom. Vilken tur att den fanns kvar!
    Tack för en mysig dag igår!
    Puss Mamma

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!