söndag 27 februari 2011

Pingu!

Åh! Vi ska nog kanske slå till på en Pingu skötbädd i alla fall. :P Det beror lite på bänkskivan, får se när vi tar tag i att titta på det. Men jag är allt bra sugen på en sådan! =)



Bebis har börjat sparka och trycka inåt väldigt mycket under de senaste dagarna, och det är allt annat än bekvämt. Jag vill liksom krypa ur mig själv, men det spelar inte så stor roll vad jag gör för bebis han hänger med ändå! :P Nej men det gör ont, bakåt åt ryggen men långt in liksom. Svårt att förklara, det är mycket bättre när bebis siktar in sig på magväggen istället! ;) Samtidigt som vissa sparkar och tryck börjar bli väldigt obekväma eller jobbiga så är jag alltid lika lycklig när jag känner honom, det ger mig en känsla av lugn och att allt är bra där inne. Åh vad jag längtar efter bebis, det pirrar i hela magen! =)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!