fredag 11 februari 2011

Kylig promenad

Jag har varit ute och gått för första gången på länge, vi tog en sväng fram och tillbaka till affären. Kallt var det och jobbigt att andas. På affären började jag bli svimfärdig men blev piggare efter att ha suttit och vilat lite så vi kunde gå hem igen. Jätteskönt att ha fått röra på sig lite efter så många dagar av att vara liggande. Vi köpte spanska jordgubbar det ska mumsas på ikväll, provsmakade en när vi kom hem och de var inte så dumma alls! Jag köpte även en burk coca cola med vaniljsmak, har haft världens cravings efter sådan cola. Mystiskt! =)

Nu lagar Gustav god fredagsmiddag, grekiska köttfärsbiffar med fetaost inuti, klyftpotatis, tzatziki och sallad. Mums! Sedan ska vi ha fredagsmys med jordgubbar och film. =)

Jag har faktiskt varit duktig och pluggat idag och skrivit en reflektion på 2 sidor som jag lämnat in. Alltid något! =)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!