torsdag 17 februari 2011

Onda fogar

Lite plugg har hunnits med idag, har promenixat med Amigo så jag fick jätteont i fogarna. Dessvärre var jag en bra bit hemifrån när det började bli olidligt så det var bara att försöka gå den sista biten hem. Efter den promenaden har fogarna gjort fruktansvärt ont, det blir verkligen värre och värre nu. Även höfterna och knäna gör jätteont. Kanske dags att införskaffa ett sådant bälte ändå..?

Amigo fick komma hem idag, gissa om han var lycklig, han gnällde hela vägen upp i trapphuset. När mamma öppnade dörren sprang hundarna runt som galna och busade, Amigo hade inte tid att hälsa på mamma, det var bara Chica som gällde. :P Lite fika hos mamma och sedan åka hem och sova! Vi var båda supertrötta, efter en timmes sömn har vi (läs Gustav, jag hjälper till lite) påbörjat den sista golvläggningen i sovrummet och jag har diskat undan, vikt tvätt och slängt in en ny maskin. Skönt att få något gjort. Nu ska jag fortsätta plugga medan Gustav inte behöver min hjälp.

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!