onsdag 23 februari 2011

Dagens mage!

För att muntra upp mig lite har jag tagit lite magbilder för den nya graviditetsveckan. Magen växer och putar och jag tycker den ser riktigt rolig ut just nu! Den verkligen putar framåt. Har nu på sista tiden fått höra flera gånger att min mage inte är så stor för den tiden jag har kvar, i början fick jag däremot alltid höra att jag hade jättestor mage. Folk blir då aldrig nöjda. ;) Alla får vi olika bebismage, och jag tycker allt att min är ganska mysig ändå! =)





I morse medan Gustav var i duschen vaknade jag till hörde massor av fågelkvitter och kände bebis i magen hicka. Så mys! =)

/Maria

2 kommentarer:

  1. Du är helt strålande vacker i din graviditet bilderna att döma.
    Stor kram till dig, saknar dig jättemycket :(

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du vad gullig du är! <3
    Saknar dig med, vi måste verkligen ses nästa gång du är uppe! Kramkram!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!