fredag 11 februari 2011

Piggare!

Fy vilket väder, riktig snöstorm idag! Gustav fick skotta sig ut när han skulle åka till skolan och efter han åkt kom plogbilen och nu har vi en meter hög vall vid infarten. Dumma snö! Det ska ju blir bart på backen och vårväder nu!

Jag är så lycklig över att förkylningen verkar vara på väg ur kroppen, är ännu lite piggare idag. Jag har både diskat undan, tvättat och tagit mig en dusch idag. Härligt att orka göra något! Såklart är jag helt trött och slut nu, men om jag vilar lite och äter lunch är jag snart på benen igen. För idag måste jag plugga, har lite att ta igen av att ha legat och varit sjuk. Man kan ju tänka att då man bara ligger hemma borde man få massor av läsning gjort, men när man är helt slut så orkar man helt enkelt inte. Det är ju inte bara att läsa, man ska anteckna, komma ihåg och reflektera medan man läser också..

Här kommer bilder på gårdagens inköp:


Den fina vita krukan, fick den svarta i julklapp.











Grön och vit randig body från Newbie (gratis bodyn från Kappahl) och vit body med text från H&M.









Svart och grå randig sparkdräkt med huva och fötter, så otroligt söt!















Den hade en sådan söt liten ficka på rumpan! =)













Fick förresten några roliga saker av mamma igår. Det kom ifrån goodiebagen hon fick när hon jobbade på Maippe galan i veckan. En parfym från Calvin Klein, en rosa plånbok och hårmousse från Björn Axén. Tack mamsen! =)


















/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!