onsdag 2 februari 2011

Fixardag

Jag är en riktig tröttis idag, med huvudvärk, men har ändå lyckats få en del gjort. Skrivit loggbok och kikat på vad som gäller inför morgondagens observationer ute på VFUn, ska bara skriva ned några punkter så är jag förberedd för det. Har vattnat blommorna, vikt tvätt och stoppat in i garderober och startat ny tvättmaskin. Jag har också sprungit och småplockat lite, tagit reda på disken och slagit in myspresent! Sen så har jag torkat av hela vagnen ordentligt och satt tillbaka alla tygdelar igen, så nu står den så fin och redo att användas när bebis anländer. =) Behöver bara hjälp av Gustav att stoppa tillbaka träplattan i liggdelen, för det var väldans pillrigt och trögt, och sen är den redo att bäddas i!

Nu ska jag äta något mumsigt mellanmål och läsa lite kurslitteratur.

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!