torsdag 10 februari 2011

Morgon...trött

God morgon världen! Kl. 6.45 ringde min klocka idag och jag "studsade" ur sängen (Gustav fick dra mig upp), tog mig till toaletten för att klä på mig och kladda på lite smink så man kanske inte ser lika sjuk ut. Höll på att hosta ihjäl mig, men jag lyckades. Gustav var snäll och gjorde frukost åt mig som jag gick ned och åt. Då ringer min handledare och berättar att barnet jag skulle observera idag är sjukt, så det blev ingen observation idag heller. Skönt med tanke på att jag fortfarande är så fan-tastiskt förkyld men jobbigt med tanke på att jag hamnar efter i skolarbetet (dessutom hade jag kunnat ligga kvar i sängen längre). Men vad ska man göra?

Nu ska jag ligga i soffan och ta igen mig efter att ha gjort mig i ordning och samla kraft för att jag och mamma ska ned på stan lite senare och göra några ärenden.

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!