måndag 7 februari 2011

Kyckling?

Kvällen har bestått av att ligga i soffan och se på tv tillsammans med älskling, först nya avsnittet av Solsidan och sedan Castle. Usch jag blir så less av att bara ligga och det värker i höfterna så jag får byta sida i soffan hela tiden, men så fort jag lyfter på huvudet och kliver ur soffan känns det precis som jag ska ramla ihop. Har verkligen blivit dunderförkyld! Hoppas på att vara piggare till onsdag då jag ska på VFUn.

Älskade Gustav var och handlade halstabletter åt mig i morse och kom hem med en bukett tulpaner. Han har verkligen servat mig idag när jag varit sjuk och lagat mat och grejat. Underbar är vad han är! Han får det hela att kännas lite bättre i alla fall. =) Rubriken kommer av att Gustav nu på kvällen sa sjukling till mig och jag funderade över varför han sa kyckling. ;)

Bebis har sparkat till och från under dagen, ibland så vibrerar hela magen och jag känner honom på alla möjliga ställen, högt upp, på höger sida, på vänster sida, vid naveln. Ja, han är stor nu och fyller ut hela magen tror jag! =)

Nu ska jag krypa ned i sängen och läsa Amelia.

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!