onsdag 16 februari 2011

Dålig natt

Natten har varit hemsk, har drömt massor och haft fruktansvärt ont i höfterna och knäna. Lilleman Amigo har vandrat runt i sängen också och det är man ju inte van vid så man vaknar till. Kl. 4.30 kunde jag inte hålla mig längre och var tvungen att gå upp och kissa, sedan var jag klarvaken och kunde inte somna om. Var tvungen att ligga på rygg för att höfterna bara skar, men ligga på rygg är inte lika bekvämt längre med en stor mage, och ligga på mage, ja det går ju inte.. Nästa gång vaknade jag vid 6.30 tiden då lilleman Amigo började gnälla och greja för att han var nödig, så det var bara att gå upp. Gustav gick ut på en promenad och jag hoppade in i duschen.

Nu är det dags att åka till VFUn för att göra observationer inför fallstudien som ska skrivas.

/Maria

2 kommentarer:

  1. Stackars dig sötnos :(
    Nu är det snart över!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, det blir verkligen tyngre och tyngre nu. Än är det ett tag kvar, men det närmar sig! =)
    Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!