fredag 4 februari 2011

Lite av en sjukling

Äntligen är fredag här, men att vakna jätteförkyld med världens huvudvärk var ingen hit. Pratade med barnmorskan också och det gick inte att göra något åt föräldragruppen eftersom de andra grupperna redan var fulla. Vi kan åtminstone gå första gången och så får vi se sen, kanske får lov att vara "sjuk" en gång från skolan eller så. Vi får se helt enkelt, det beror väl på hur det verkar också.

Gustav är i skolan och skriver tenta, jag har gjort mig frukost och tagit mig till soffan och sedan suttit framför datorn som en död säl och stirrat på skärmen. Bebis har i alla fall varit vaken tidigt på morgonen idag och bökat runt, han verkar vara mycket piggare än mamma! Vad jag inte har någon plugglust idag, vill helst bara krypa ned under täcket och sova bort hela dagen, jag vill vara frisk. Blir man lite smittad av alla baciller när man kommer ut på VFUn kanske?

Ska luncha ihop med mamma, så kl. 12 ska jag traska hem till henne. Så härligt, i det här vädret! Bara vitt överallt och så snöar det massor. Får se om jag hittar fram ;)

Nej, idag känns som lite av en deppar dag. Jag hoppas på att komma på bättre humör när jag träffar mamma!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!