lördag 12 mars 2011

Allvarligt!?

Folk börjar verkligen tycka att jag är stor nu, och särskilt Gustav som ser mig kämpa ur sängen och soffan varje dag. Jag hade nog bara inte förstått hur stor mage han tycker jag har egentligen.. Jag skulle plocka med mig en duschgrejer och kläder för att gå ner och duscha och slippa vara ivägen för Gustav och hans pappa. De hade sågat och grejjat i hallen uppe, som är väldigt liten och det stod olika saker överallt. När jag skulle smita förbi för att gå ner för trappen säger Gustav:

Vänta ska jag flytta den där så du kommer förbi.
Jamen jag kommer förbi ändå, svarar jag och börjar gå förbi.
Allvarligt!? Säger Gustav uppriktigt chockad.
Lite småsur svarar jag: Du behöver ju inte låta så chockad..

Haha! Jag är nog gigantiskt ;)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!