fredag 4 mars 2011

Dag 6

Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv.

Jag har inte så många nytagna bilder på mig där jag faktiskt ser ut som folk, men den nyaste bilden är veckans magbild!



15 fakta (hurvida de är intressant eller inte, det har jag ingen aning om :P):
1. Jag är gravid!
2. Mitt stjärntecken är kräfta.
3. Jag är rädd för mörker och ensamhet.
4. Jag har två tatueringar, en fjäril på skuldran och en jordgubbe på skinkan. =)
5. Jag har aldrig någonsin provat röka.
6. Jag är förlovad med den mest fantastiska människa jag träffat!
7. Jag älskar att arbeta med make up och mixtra med ögonskuggor.
8. Jag har kronisk magkatarr och fick magsår när jag gick i gymnasiet.
9. Favoritfärgerna just nu är grön, gul och turkos.
10. Min värsta "partyperiod" utspelade sig när jag var 15-17 år.
11. Jag har nog kämpat med vikten så länge jag kan minnas.
12. Jag mår bra av att träna.
13. Jag oroar mig mycket för allt och alla.
14. Jag älskar att ha snygga naglar!
15. Jag har en iphone 4! ;)

Det här var svårt!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!