måndag 21 mars 2011

Kvällsbabbel

Nu ligger jag i sängen och ska till att sussa. Kvällen har varit lugn och jag har skrivit en "att göra lista" för att försöka ordna upp saker och ting i mitt stressade gravidhuvud. Jag förstår inte, nu för tiden är det jättejobbigt när det blir för mycket jag måste göra, för mycket som gör mig stressad. Det känns som att jag inte riktigt kan hantera det och att det blir jobbigt så fort det är mer än en sak i taget. Nu kan jag i alla fall känna att jag inte behöver oroa mig för att glömma bort saker när de står nedskrivna.

Till middag lagade Gustav supergott! Kyckling med vitlöksost i inlindade i bacon som fick puttra i en god sås i ugnen, till det pommes och massor av god sallad. Mums var det! :D



Efter maten tog vi en sväng förbi lokalen mamma precis hyrt där de håller på att förbereda för att hon ska flytta in sin salong. Det kommer att bli superbra! :)

Nej, nu går ögonen i kors, bäst att sova! :)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!