söndag 27 mars 2011

Myskväll

Nu har vi haft en riktig myskväll med massor av gottis framför några avsnitt av en serie! Gustav handlade hem massor av god frukt idag så jag gjorde mig en stor skål fruktsallad med ananas, melon och jordgubbar. Det är himmelriket! :)


Innan myset fixade vi lite i tvättstugan, vi städade undan och satte tillbaka torkskåpet på plats. För det första kunde jag hänga tvätten, tänk så underbart det kan kännas att ha en fungerande tvättstuga igen, och för det andra så står inte torkskåpet intryck på toaletten så jag stod därinne och gjorde piruetter (vaggade runt) för att visa Gustav lyckan över att jag får plats därinne igen. :P I morgon skulle Gustav och hans pappa fixa med något mer därinne och sen kan vi snart börja ställa i ordning alla saker därinne. :) lycka!

Nu ska jag och mina onda fogar sova! Nattinatt :)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!