måndag 7 mars 2011

Måndag

Åh sitter och lyssnar på en ubertråkig föreläsning, hon bara pratar på om sin forskning, är det verkligen meningen att vi ska lyssna på exakt vad hon fått ur av sina enkäter? Vad ska vi med det till liksom? "Rektorerna svarar ganska ambivalent". Jaha? Vi ska ju arbeta med åtgärdsprogram...

Aja, har åtminstone passat på att pilla lite med naglarna. Dom har under de senaste dagarna sett kamouflerade ut, inte läckert. Det är illa när till och med pappa klagar på dem ;) jag är så trött idag, har sovit dåligt och legat vaken massor i natt. Drömde massor av konstigt också, i ena drömmen var jag och Gustav ute i skogen jagade av stora ormar som var överallt och högg efter oss. I nästa dröm drömde jag att bebis i magen tryckte sig ut så mycket att man kunde se hela bebisen under huden, till och med formerna i ansiktet. Hehe, man drömmer verkligen mycket konstigt när man är gravid!

Dags att lyssna klart på föreläsningen, äta lunch och sedan åka till skolan. Sedan ska jag ut på lite äventyr med mamma! :)



Så här ser det ut i vårt sovrumstak på kvällen! :)

/Maria - iphone

1 kommentar:

  1. Haha, precis, precis just så kände vi också när vi läste kursen. Vad hon har fått för resultat skiter jag i!! :P

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!