onsdag 9 mars 2011

Klia klia klia

Oj vad jag har sovit dåligt i natt, massor av avbrott i sömnen då jag vaknar till när Gustav inte Ligger i sängen, av att jag är kissnödig, av att jag vänder på mig, av att det värker så fruktansvärt i höfterna och nu även av att det kliar som tusan på armarna. Jag vet inte om jag fått någon form av eksem, det började för länge sen med att jag blivit väldigt torr på undersidan av underarmarna jag har även blivit lite rödprickig men detta har gått bort emellanåt om jag har smörjt mig ordentligt. Men nu har det bara blivit värre och spridit sig mot överarmen och i armvecken, även på ovansidan av armen och mot handen. Jag är helt röd prickig/flammig och det svider och kliar så jag inte vet var jag ska ta vägen! Får smörja ordentligt nu..

Dags att klä på sig lite nu kanske!? :)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!