tisdag 29 mars 2011

Snart!

Dagen har bara susat förbi i en väldig fart. På sista tiden har mina dagar varit så lugna, det är helt otroligt att jag kan få ha så lugna dagar. Jag blir stressad och känner att jag borde göra massor av saker, än mer stressad och trött på att jag inte kan göra allt det jag skulle vilja. Jag blir även otroligt uttråkad emellanåt, men det är faktiskt helt underbart att jag helt enkelt får vara ledig nu. Jag skulle haft min sista dag i skolan innan mammaledigheten i måndags, men då kunde jag inte vara med på grund av foglossningen så jag är klar i skolan. Idag har jag skrivit klart åtgärdsprogrammet och skickat in det, det betyder att två av tre saker som ska vara klara till på fredag är färdiga och inlämnade. Skönt! En sak till och sen tar jag mammaledigt! :D Jag har dock en sak kvar som jag inte orkade med att göra under första delkursen, men den kan jag ta pö om pö under sommaren om jag nu inte skulle få massor av energi och vilja göra den innan bebis kommer. =) Det känns så mycket lugnare nu, jag kan slappna av mycket bättre för jag har inte tusen saker kvar att göra, bara några enstaka. I helgen ska vi, eller snarare Gustav fortsätta med tvättstugan så vi kan göra den helt klar snart. Då fattas bara lite vanlig städning i huset och så är det liksom inget mer. Det var vad vi skulle göra innan bebis kommer och det kommer vi att hinna. Det känns fantastiskt och jag känner mig så redo. =)

/Maria

1 kommentar:

  1. Åh vad skönt för dig att kunna släppa skolarbetet nu och vara lite ledig innan bebis kommer!! Jag hann precis skicka in min sista tenta och sen på natten satte allt igång på riktigt, ungefär som att Vide hade väntat på att jag skulle bli klar. :P Hade en examination kvar dock men den fixade jag med honom med mig. Men jätteskönt för dig, passa på att bara ligga på soffan och gotta dig! :)Tänk vad spännande att han snart är här!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!