onsdag 16 mars 2011

Sovmorgon

Vilken skön morgon! Idag har jag bara sovit så länge jag velat, när jag väl vaknade kl.10 låg jag kvar i sängen och slösurfade på iphonen i nästan en timme innan jag gick upp och gjorde i ordning frukost. Nu är jag mätt i magen och ska ta mig en dusch, funderar på att sedan ta en liten promenix i solen till affären och hämta ut paketet med babyfilten jag vann som ligger där och väntar. =)

Idag försöker jag verkligen bara slappna av och ta det lugnt. Gustav sa åt mig att jag inte skulle göra något idag utan bara vila. Men jobbigt nog känner jag ändå en stresskänsla över att jag inte kommit igång med dagen och börjat plugga osv. Jag gör i alla fall mitt bästa för att tränga undan den känslan och slappna av!

Gustav slutar i alla fall tidigt idag och kommer hem redan halv 2, då ska vi sortera vilka kläder vi vill ha tvättade innan vi åker till Stockholm och sedan ska vi få låna tvättstugan hos mamma. Jag är så less på att inte ha några rena kläder nu och det tar nog ett tag till innan vi kan använda tvättmaskinen igen. Tur vi har som får utnyttja mammas tvättstuga. =)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!