lördag 5 mars 2011

Lördag

En liten sväng på stan i det härliga vädret, det känns verkligen som att våren håller på att ta över nu! härligt! :) Har handlat inför lite mys i kväll, längtar! Nu ligger jag bara helt utslagen i soffan, blev alldeles slut och snurrig i skallen medan vi var på stan. Hade liksom så mycket i huvudet att allt blev snurrigt och jobbigt och jag kände mig alldeles gråtfärdig. Började prata om att jag borde plugga, men Gustav avfärdade mig och sa att det inte var någon bra ide att stressa upp mig över det när jag redan mår dåligt. Han är gullig han!

Planen idag är att jag åtminstone ska lägga upp gardinerna till sovrummet och få dem på plats. Ska förhoppningsvis, bara jag orkar, fortsätta sy på amningskudden. Jag brukar tänka att det är bäst att få syandet gjort så snart som möjligt, man vet ju aldrig om man blir helt uppsvälld i fingrarna snart och inte fixar att pilla med nålar och trådar. Min plan är att sy klart amningskudden och gardinerna så ska jag sedan packa undan symaskinen från köket och lägga syandet på is ett tag framöver.

Dags att vila lite och sedan sätta fart, har dock lite svårt att slita mig från nya fonen, det är ju så roligt! ;)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!