söndag 27 mars 2011

Stackars mig

Idag är en dålig dag, jag bara ligger i soffan och är jättetrött. Varje gång jag byter ställning gör det fruktansvärt ont i blygdbenet och när jag sitter upp känns det precis som när man slagit i musen på cykelstången, det bara ilar. Det värsta är när jag är uppe och går då gör det så ont att det nästan inte går, jag vill verkligen bara gråta. Så vad jag än gör så gör det ont och jag ligger mest bara i soffan vilket också är jobbigt eftersom jag får så ont i höfterna och inte kan ligga på ryggen längre. Usch och fy vad jag klagar, men nu är det kämpigt. Vill att bebis ska komma ut snart!

Tur älskade Gustav har bakat mumsiga jordgubbsmuffins jag kan trösta mig med när jag ligger i soffan.

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!