fredag 25 mars 2011

Vårtecken

Vi tog en paus i vårt pluggande och gick ut på en skön promenad i solens sken. Eller den var åtminstone skön tills slutet då solen gick i moln och det började blåsa brutalt mycket, jag som inte hade någon mössa på mig fick dunderont i huvudet av allt blåst. Men i det stora hela var det en underbar och trevlig promenad. Jag och Gustav bara gick och pratade om bebis och vad mycket mysigt vi kan göra med honom sen! :)


Är inte det här ett vårtecken så säg!? Jag ser gräset!! :D

Efter promenaden har jag fortsatt plugga och nu är loggboken klar, jag ska bara se en föreläsning och skriva lite om den och sedan kan jag bocka av dessa två punkter från listan. Det tar sig! :)

Men nu blir det lunch!

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!