torsdag 10 mars 2011

Mysdag!

Efter intervjun på VFUn åkte jag hem och slumrade till på soffan ett tag till mamma ringde och var på väg mot stan. Så åkte även jag dit och vi lunchade och kikade lite i några affärer. Jag hämtade även ut boken "Att föda" som jag hade reserverat på biblioteket, så nu har jag lite spännande läsning framför mig. :) Efter stan åkte vi hem till mamma där vi pysslade lite i hennes salong och fikade mandelkubb, kaffe, apelsin och vindruvor. Mumsigt var det! Och älskade lilla Chica som ÄLSKAR vindruvor blir alltid helt galet tiggig när sådant kommer fram tittade på oss med sina bedjande ögon och gosade extra mycket med min bebismage. Hon är söt hon, Amigo är så rolig och låter henne sköta tiggandet för han vet att "om hon får så får jag också", så han kan lugnt ligga på golvet och vänta. :P Sötnosarna! Mamma vaxade även och fixade till mina ögonbryn så nu är de jättefina!

Kl. 20 slutade Gustav äntligen på praktiken efter ett 12 timmarspass och vi åt en sen middag. Nu är det sängläge som gäller, Gustav ska upp på praktik imorgon igen och jag ska städa här hemma samt renskriva intervjun.

Imorgon ska Gustav och hans pappa ta tag i tvättstugan, det ska bli jättespännande att se hur det blir! :D



Måste bara berätta också vad rolig bebis var idag. Jag testade vad jag hade för ringsignaler på iphonen, det blev ganska hög volym och de flesta signalerna hade ganska ljusa toner. Jäklar anamma vad bebis körde igång i magen medan jag lyssnade på dem, jag har aldrig varit med om något liknande! Kanske var det en vild protest? ;)

Nattinatt!

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!