söndag 13 mars 2011

Rakt på revbenen!

God morgon! Vaknade med värk i precis hela kroppen, har sovit lika bra som vanligt med avbruten sömn och kisspauser. Mysigt att vakna bredvid en vaken Gustav, som dock lånat min iphone. :P

Varje morgon (eller när jag vaknar mitt i natten) ligger bebis väldigt upptryckt högt upp i magen. Det känns som att han liksom sjunker mer ner under dagen när jag är uppe och rör mig. Hur som helst så står alltid magen rätt ut och är stenhård under revbenen, det är rätt mysigt att känna lite på det hårda för då brukar bebis hoppa runt massor. :) I dag när jag kände på magen rörde sig bebis så hela magen ändrade form och samtidigt laddade han in en riktig revbensspark! Haha, ajje! ;)

Jag måste bara säga att jag blev skitsur igår när Saade vann, gillade Fia's stånkande "Jag ska aldrig mer se på melodifestivalen!!" Haha. Nej, vi hade hoppats på Danny, tycker han var grymt mycket bättre! Men min personliga favorit var ändå Swingfly, tycker den låten var så jäkla rolig! Jag får digga den här hemma ;)

Nu blir det frukost och sen kommer underbara Zara hit och myser och "baddar min panna" som hon skrev igår. ;)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!