fredag 4 mars 2011

Iphone ägare!

Det här är ju riktigt häftigt, jag bloggar från min alldeles egna nya iphone4! Fick sms idag att den fanns att hämta och det är så spännande. Sitter just nu och provar mig fram, det är ju lite att vänja sig vid. :p dessvärre har jag inte fått rätt simkort ännu utan Gustav hjälpte mig att klippa till det stora kortet så länge, i morgon ska vi ner till Telia och hämta ett nytt simkort. :) när det är ordning ska folk få mitt nya nummer. Nej, nu ska jag fortsätta leka lite! :D

/Maria

2 kommentarer:

  1. Åh vad sugen jag blir på min nu, bara 24 dagar kvar tills jag ska hämta ut min :D
    Vad kul att du bestämde dig för en iphone :)

    SvaraRadera
  2. Jag köpte min Iphone förra sommaren, och jag är jättenöjd, min är dessutom jailbreakad så jag har massor med gratis appar osv osv :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!