torsdag 31 mars 2011

Sömnlöst

Vilken hemsk natt! Jag knappast sovit någonting utan legat klarvaken och bara stirrat ut i mörkret. Det tog flera timmar innan jag somnade och under de få timmar jag faktiskt sovit har jag varit uppe på flera kisspauser. Tror jag somnade vid 1.30-2 tiden och vaknade igen vid 4-4.30 och har sedan dess legat vaken. Bebis har härjat runt ordentligt i magen också, han har tryckt och sträckt sig så hela magen kändes alldeles spänd. Så har han fått riktiga ryck ibland och vevat runt som tusan därinne. Jag blir nyfiken på vad som händer, det här har jag inte varit med om innan!

Just nu känner jag mig "pigg", på ett sådant konstigt sätt man kan känna när man sovit alldeles för lite. Ska gå upp och äta frukost för magen ropar på mat. Det är inte vanligt att jag går upp samtidigt som Gustav som idag har sin sista dag på praktiken. :P

Jag kommer antagligen slockna om några timmar! Åtminstone skulle jag behöva det..

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!