söndag 27 mars 2011

Fogar till salu!

Vilken tur jag har som har en sådan underbart karl som försöker fixa och dona för att jag ska må så bra som möjligt. Han tvingar mig att ligga i soffan eller sängen och när jag kommer upp undrar han var tusan jag gör där. Just nu är det i princip bara toalett besök jag går upp för och det är nog jobbigt bara det. Jag måste faktiskt säga att det blivit ännu sämre under dagen. Planen nu är att vila så mycket jag kan för att med lite tur få mindre ont igen. I morgon ska jag ringa barnmorskan också får se vad hon säger, man kan ju inte göra något åt foglossning men som det är nu kan jag knappt gå. Kanske behöver kryckor som stöd.. Jag förstår inte vad snabbt det gått utför under de senaste dagarna..


Ikväll har jag mumsat på några jordgubbar och hallonbladste, ska mysa lite med Gustav nu men det blir tidigt i säng ikväll. Jag får dessutom lov att stanna hemma från sista skoldagen i morgon, för jag kan varken köra bil eller sitta rakt upp och ned på en hård stol en hel dag. Åh vad det är synd om mig! :P

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!