lördag 12 mars 2011

Dag 14

Den här veckan.

Den här veckan börjar lida mot sitt slut, men så här såg den ut på ett ungefär:

MÅNDAG
Skola hela dagen och sedan följde jag med mamma till en kompis, där min mage blev klappad på av två nyfikna 3-åringarna. :) Sedan vidare på möte.
TISDAG
Hemstudier på förmiddagen, sedan skola och plugg med Lisa. Efter skolan åkte jag och älskling till IKEA och shoppade inför tvättstuga-fix. På vägen hem blev bakrutan påkörd av Statoils port till biltvätten.
ONSDAG
På onsdagen gjorde jag nog inte så mycket vettigt, inte vad jag kommer ihåg i alla fall. ;)
TORSDAG
Jag åkte till min VFUskola och gör en intervju, lunchar sedan med mamma på stan och myser runt lite där. Sedan åkte vi hem till mamma och pilade lite i hennes salong och hon fixade mina ögonbryn. Kvällen avslutades med en sen middag och bums i säng.
FREDAG
Medan Gustav jobbade på förmiddagen städade jag huset och så kom mamma och hennes kompisar över på lite fika. På kvällen arbetade Gustav och hans pappa för fullt i tvättstugan och jag åkte en sväng till
Mamma.
LÖRDAG
Jag hängde med mamma och pappa och kollade när brorsan spelade fotbollsmatch och efteråt tog vi en fika. Under tiden höll Gustav och hans pappa på i tvättstugan. När jag kom hem hade Gustavs pappa åkt o ch jag slumrade i soffan i två (!) timmar, under tiden passade Gustav på att låna min iphone. :P Nu blir det middag och sedan hem till mamma för att se
Melodifestivalen. Vi har ju inga tvkanaler hemma..
SÖNDAG
Jag ska fika med fina Zara på förmiddagen och sedan hem och plugga på eftermiddagen medan Gustav jobbar.

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!