onsdag 23 mars 2011

Onsdagskvällen

Nu ligger jag som en riktig tröttis med halvöppna ögon i sängen redo att sova. Kvällen har gått väldigt fort, efter middagen satt jag förmfemtioelfte gången idag i telefonkö, denna gång till försäkringkassan eftersom jag hade en fundering kring att begära föräldrapenning. Men nu är det klart också, skönt! :) Sedan bar det iväg till mamma där vi snackade lite skit och fick se bilderna från fotograferingen och det fanns allt några fina bilder! Och på mamma fanns det massor av snygga bilder!! :D vi ska bara välja ut några bilder nu som fotografen ska redigera och sen kan jag lägga ut någon här så ni får se. :) Efter det klippte mamma Gustav och han blev så nöjd och glad, han har klagat massor på frisyren på sista tiden så han tyckte det var riktigt skönt med en klippning. När mamma var klar med honom var det dags att ta itu med mig, så upp i mammas salong där hon vaxade mig. Känns jätteskönt nu, fast det bara handlar om lite hår så känner man sig 10 kg lättare och tusen gånger fräschare efteråt! Tack så mycket Mamma för allt du fixat åt oss ikväll! :)

Ser verkligen fram emot morgondagen för då ska jag träffa Ida på stan och luncha med henne, får se om hon har sin lilla bebis med sig också! :) då vill jag höra allt om hur hennes förlossning var! Spännande! :)

Natti natti!

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!