torsdag 24 mars 2011

Vilding

Haha ja inatt och nu på morgonen har det bott en liten vilding i min mage. Flera gånger har det trycks och sparkats på mina högra revben och ibland har han varit helt galen där inne tror jag och härjat runt ordentligt så jag knappast kunde somna om. :P


Aj vad mitt blygdben har gjort ont inatt! Varje gång jag vänt på mig och värst, när jag måste upp och kissa. Jäklar vad det har "skurit" i det. Gustav kommenterade mina läten då jag går upp ur sängen på natten, för i natt kan jag lova att det var ett himla grymtande! :P Kanske beror det på att jag låg konstigt under vaxningen igår, eller konstigt, det är väl normalt men konstigt för mig nu när jag är så otymplig. ;) är mycket nöjd med vaxningen mamma! :)

Jag har haft en härlig sovmorgon, men nu ska jag pallra mig upp ur sängen för lite frukost! :)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!