måndag 7 mars 2011

Nattinatt

Den här dagen har gått väldigt fort, har knappt varit hemma på hela dagen. Det har i alla fall varit en bra dag, men jag har varit otroligt trött hela dagen så nu ska det bli skönt att nanna kudde. :) Idag har jag fått mitt riktiga sim-kort också, så imorgon kan folk vänta sig ett sms med nya numret.

Bebis har det varit full fart på hela dagen, han har sparkat riktigt ordentligt emellanåt. När jag satt i skolan lite framåtlutad för att kunna se seminarieledaren sparkade bebis både uppåt revbenen och nedåt ljumskarna samtidigt, tyckte kanske mamma gjorde det än trängre än det redan var i magen. :P Åh, imorgon ska jag komma ihåg att kika på "ett barn i minuten", jag längtar efter vår förlossning och bara hoppas att allt går bra!

Med en liten bild på tulpanerna mamma fick i lördags säger jag god natt! :)



/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!