söndag 27 mars 2011

Dag 28

Mina rädslor.

Något jag varit rädd för så länge jag kan minnas är mörker, eller egentligen är det inte mörkret jag är rädd för utan det jag inbillar mig kan finnas där. Det är nog egentligen min fantasi som skrämmer mig, jag lyckas alltid få konstiga scener ur filmer osv att passa in i min verklighet. Jag är alltså duktig på att skrämma upp mig själv helt enkelt och jag har ibland alldeles för livlig fantasi.

Något jag varit rädd för under senaste 8 månaderna är att något ska gå fel med bebis i magen. Jag läste en artikel i början av graviditeten om en kvinna som var gravid i vecka 40 då bebis plötsligt dog i magen. Usch det skulle vara så hemskt och jag vet inte vad jag skulle ta mig till om det hände något sådant. Men jag försöker hela tiden tänka positivt och bebis i magen lever om och bökar på, så allting SKA gå bra! :)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!