måndag 21 mars 2011

Hemma!

Äntligen hemkommen från skolan nu, jag och Lisa har fortsatt på vårt arbete och efter det var det seminarium. Fy vad kämpigt det blev att sitta så länge på hårda stolar, höfterna värkte och ryggen gjorde så ont att jag trodde den skulle gå av. Det har inte riktigt gått över än, men nu kan jag åtminstone vila den lite. Bebis som blivit så stor i magen gör det också jobbigare att sitta så länge för jag kan inte sitta hur som helst utan det "tar emot". Jag känner att bebis trycker sina fötter mot mina högra revben vilket gör att jag knappt kan luta mig fram så pass att jag kan skriva anteckningar. Lille busen! :P

Blir så irriterad på vår seminarieledare också, enligt schemat skulle det vara handledning, men enligt henne skulle det vara seminarium. Imorgon står det på schemat att vi ska fortsätta arbeta med våra arbeten, men enligt henne ska vi ha seminarium på föreläsningen som är på förmiddagen. Fy vad drygt, och varför kan man inte hålla sig till det som står i schemat? Aja, nu ska jag i alla fall försöka vila ett tag för lagom till jag kom hem från skolan var jag så slut att jag var gråtfärdig. Hoppas på att få en liten energikick av att slumra lite. :)



Dagens jag!

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!