onsdag 23 mars 2011

Effektiv men avslappnad!?

Idag har faktiskt varit en ganska effektiv dag ändå, vad skönt det känns! Sen förra blogginlägget har jag hunnit med lunch, en lång skön vila i soffan, tagit reda på disken, vattnat blommorna, pluggat 1,5 timme och en promenad med Gustav när han kom hem från praktiken. Jag har inte alls känt mig stressad och jag tog mig ju faktiskt tid att vila också, ändå har jag fått så pass mycket gjort sammanlagt idag. Det är alltså så jag ska jobba hädanefter! ;)

Många punkter på "att göra-listan" har blivit avprickade idag, nu har jag främst kvar sådana punkter som har med skolan att göra och som tar lite längre tid att göra klart. Men en punkt är nästan klar och det är loggboken för den här delkursen. Jag har helt slappat till och inte hållit efter och skrivit loggbok efter varje sak vi gjort, däremot har jag varit duktig på att föra anteckningar så det är inte alls svårt att hitta något att skriva om. Nu fattas några enstaka tillfällen att skriva om, sen så ska jag se en inspelad föreläsning och skriva om den och sen är loggboken klar!

Nu är det dags för middag, korv, potatismos och sallad! =)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!