fredag 25 mars 2011

Fredagsmys!

Ja nu är det dags för fredagsmys och äta melon med sked, mums! Nu ska vi bara mysa och kika på något ett tag och sedan blir det sängen för imorgon ska vi upp tidigt. Gustavs pappa kommer nämligen hit så de ska sätta bänkskivan på plats i tvättstugan, så imorgon kväll hoppas jag på att vi kan börja plocka i ordning skötplatsen. Det ser jag verkligen fram emot! Även att få tvättmaskinen inkopplad igen för nu har vi ett rejält tvättberg som väntar.. Åh, tänk när vi har vår skötplats redo, då kan bebis få komma när han vill! :)


Idag har varit en dålig dag för mig kropp, jag har haft jätteont i fogarna och när jag sprungit runt och plockat här hemma så fick jag så ont i ljumskarna att jag blev illamående. Även ryggen har gjort otroligt ont så det har varit soffläge mest hela dagen. Även bebis har bråkat lite i mitt bäcken, det måste vara så att han borrar sig ännu längre ner, för det har ilat och tryckt nere i blygdbenet riktigt ordentligt mest hela dagen. Det är till och med så att jag har fått träna lite på andning och avslappning under tiden det ilat och tryck till, riktigt ont gör det! Samtidigt har bebis sparkat och bråkat på mina revben men det känns bara mysigt i motsats till känslan i blygdbenet. ;) Jag längtar som en tok efter bebis!!

Mamma och lillebror kikade förbi en sväng idag också, det är alltid lika mysigt att fika lite och snacka lite skit! :)


Nejmen, fredagsmys var det ju vi skulle ha! ;)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!