söndag 20 mars 2011

Home sweet home

Sitter just nu och myser i soffan under en filt med en koksboll och ett glas coca cola. Känner mig helt slut efter helgen men vi har haft det riktigt bra och mysigt, och bebis ligger kvar i magen och sparkar. :)

Idag var alla utom jag och Gustav iväg till Skansen en sväng. Jag och Gustav gick runt i några affärer, satt och mös i solen i Kungsträdgården och åt en god lunch istället. Underbart att bara sitta och mysa tillsammans jag och Gustav! :)



Mys i Kungsträdgården!

Sedan åkte vi hemåt och kom hem för närmare en timme sen, ikväll tänker jag bara vila upp mig inför morgondagen som består av tidigt barnmorskebesök och en lång skoldag!

/Maria - iphone

2 kommentarer:

  1. Vad fina ni är, ser jätte mysigt ut :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Vi hade det riktigt mysigt. =)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!