söndag 20 mars 2011

Dag 21

Den här månaden.

Då väljer jag att skriva om den här sista månaden som är kvar till Bf. Jag har två veckor kvar i skolan och sedan någon restuppgift jag valt att ta för att den här kursen inte skulle bli så tung. Förutom det har jag sedan ledig tid i skolan i åtminstone ett halvår framöver, kanske mer beroende på hur allt går med bebis. :) Det ska bli så skönt med ett studieuppehåll, särskilt när det är av den anledning det är i mitt fall, att vi får bebis! :) Under den här sista månaden kommer jag att plugga klart, boa inför att bebis anländer och försöka vila upp mig ordentligt så jag orkar med förlossningen sen. Det här känns verkligen som en häftig månad, en spännande månad. Vi kanske blir mamma och pappa under den här månaden! :)

/Maria - iphone

2 kommentarer:

  1. Åh vad skönt med "bara" 2 veckor kvar, du ska se att det går fort. Vila sen välförtjänt och ordentligt :)

    SvaraRadera
  2. Ja det känns jätteskönt, dock känns det fortfarande långt med två veckor men de kommer nog rusa förbi :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!