måndag 14 mars 2011

Dag 15

En bild på någon eller något som har stor inverkan på dig.



Det här är Britta, hon är en gosedjursräv som min mormor handsytt. Jag älskade räven och lekte alltid med den när jag hälsade på hos mormor. När mormor gick bort fick jag räven och jag döpte den då till Britta som min mormor hette. Med mammas hjälp sydde jag en klänning åt henne och efter att tumlats runt i tvättmaskinen några gånger ser hon lite sliten ut. Jag älskar den här räven, förr hade jag med mig henne överallt och kunde inte sova utan henne. Hon var min trygghet, för i henne fanns min älskade mormor!

/Maria - iphone

1 kommentar:

  1. Lilla söta räven Britta, hon har varit med på mycket hon! Många resor och äventyr, som sagt henne kunde du inte sova utan... Underbart att hon fortfarande finns hos dig och är en viktig länk till älskade lilla mormor!

    Pussar & Kramar/Mamma

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!