tisdag 22 mars 2011

Dag 23

Ett ögonblick.

Det första jag tänker på då är den första gången jag träffade Gustav. Vi hade börjat prata med varandra via spraydate och bestämt oss för att träffas. Det kändes redan på det sätt vi skrev till varandra på spraydate att det var något speciellt, en speciell känsla och vi skrev många långa mejl till varandra. Vilken pirrig känsla jag hade i kroppen när vi möttes på tågstationen och han tog på en gång tag i mig och kramade mig. Underbart! Sedan åkte vi ut till Roxnäs udde där vi låg på en filt och pratade länge, länge om allt mellan himmel och jord. Nervösa jag babblade massor av nervositeten! :P Så kysstes vi för första gången och det ögonblicket kommer jag aldrig att glömma, hur det kändes på läpparna och i kroppen. Det var helt fantastiskt och vi blev ett par på en gång. =)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!