fredag 11 mars 2011

Kvällen

Var hemma hos mamma och mös en sväng på kvällen medan Gustav och hans pappa har kämpat på med tvättstugan. Synd nog så har i princip allt tjafsat så de har inte alls kommit så lång som de hoppats på. Det kommer nog helt enkelt dra ut mer på tiden, men så kan det vara ibland!

Min mage har tydligen växt massor under den senaste veckan, det är väldigt många som kommenterat den och när de gör det så inser jag nog själv att den har växt på sig rejält på sista tiden. :P Papsen sa att "tänk om den flyger i luften" och mamma höll på att få en chock när jag tog av mig jackan när vi lunchade på stan häromdagen. Undrar om det betyder att bebis växt lika mycket som magen, undrar om det är en stooor bebis därinne? ;)

Nej men nu är det natt i stugan, i morgon bitti ska jag upp och göra frukost åt grabbarna!

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!