fredag 11 mars 2011

Fredag

Idag har jag städat hela huset, plockat med disk, med tvätt, med andra småsaker och städat toaletten samt dammsugit hela huset. Det blev som ett helt gympapass, att böja sig ned kräver mer nu än det gjorde förr, och att dammsuga fick svetten verkligen att rinna. Har hört att man inte ska dammsuga när man har foglossning, Gustav brukar i vanliga fall ta den biten, men nu var han borta så jag gjorde ett försök. Nu är det i alla fall rent och fräscht här hemma, längtar just nu till vi börjar få ordning i tvättstugan, för nu är det riktigt rörigt och torkskåpet står intryckt på toaletten. Främst ska det bli skönt att kunna tvätta igen, det börjar behövas nu. :P

Lagom till jag var klar med städningen och hade hunnit ta en snabbdusch kom mamma och två kompisar hit på lite fredagsfika. Jättemysigt var det att babbla lite och få träffa lite folk. :) Just nu känner jag mig slut samtidigt som jag bara har lust att åka härifrån en sväng. Får se om jag går hem till mamma en sväng ikväll kanske. :)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!