onsdag 23 mars 2011

Faderskapsintyget

Idag började jag ringa "viktiga" samtal direkt jag klev ur sängen, känns jätteskönt att jag fått det gjort och jag kunde bocka av några saker från "att göra-listan". Sedan insåg jag att tiden hade gått väldigt fort och snabbt som tusan tryckte jag i mig frukosten och slängde på mig kläder för att hämta upp Gustav vid praktiken och åka till Stadshuset för att skriva faserskapsintyg. Så nu är det klart, känns skönt att det är färdigt redan nu speciellt om det skulle hända mig något, vilket jag verkligen hoppas att det inte gör! Nu är jag hemma igen och Gustav är tillbaka på praktiken. Jag ligger i soffan och slöar lite men ska snart ta tag i fler saker på listan.






De fina tulpanerna jag fick av Gustav igår står så fint i ittalavasen på barbordet i vardagsrummet. :)

/Maria - iphone

1 kommentar:

  1. sv: Vad roligt att du är med i tävlingen och kul att se att vi är "grannar" =)

    Ha det bra!

    Penny

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!