lördag 16 april 2011

Lycklig i värk

Tänk att det här är första gången i mitt liv då jag blir glad varje gång jag känner av "mensvärk", det är ju såklart inte mensvärk jag har men det känns likadant. För några dagar sen hade jag sådan värk men sedan har det varit lugnt någon dag, igår kväll kom den här känslan och under natten har jag också känt av det. Medan vi satt och fikade med mamma på mässan idag fick jag stark sådan här molvärk och den har fortsatt göra sig påmind lite då och då under dagen. Är så glad när jag känner något, för det måste ju betyda att det händer något! Vi har blivit så otåliga nu och var vi än går möter vi folk som frågar när det är dags, jag tror min mage syns bättre än jag själv nuförtiden. ;)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!