måndag 18 april 2011

Måndag morgon

God morgon gott folk! Här har ni en vaken tröttis. Har haft ett dilemma under senare delen av natten då jag ska ha med mig kissprov till barnmorskan idag, så varje gång jag vaknat till av kissnödighet har jag försökt somna om för att det åtminstone skulle bli några timmars "sparande". 4 timmar fick jag ihop, hejja! Efter det kunde jag inte somna om så det blev en tidigt morgon minsann. Idag följer mamma med mig till barnmorskan. Gustav har skola idag och när jag frågade blivande mormor om hon ville vara mitt sällskap blev hon överlycklig. I dag ska hon få höra lilla bebis hjärtljud! :) efter barnmorskebesöket ska vi passa på att mysa lite med en god lunch och sedan åka till mammas salong där hon ska göra en pedikyr på mig! Hur underbart som helst, fotbad, fotmassage, filning och fina naglar. Precis vad en höggravid kvinna behöver! :)

Igår kväll när Gustav masserade mina fötter kunde han konstatera att de har börjat svullna. Det känns, jag känner mig alldeles öm i fötterna och anklarna.

Breakfasttime! :)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!