lördag 30 april 2011

Blommor

Vi har mamma och pappa på besök här med hundarna. De håller på att klippa ner hundarna så de lånar vår gård så slipper man så mycket hår inne. :) medan de klipper på så har Gustav planterat vårt körsbärsträd på baksidan och jag har planterat lite blommor.

Vi har också invigt vår nya espressomaskin som vi köpt i veckan, Gustav och pappa drack espresso och jag och mamma drack cappucino, det blev inte alls dumt! :) men vi behöver nog lära oss lite mer hur man gör..

I amplarna på altanen!






I krukan som ska få stå på vårt framtida bord på altanen.


Jag tog en liten vila nu för jag började på att få så himla ont i kroppen, men nu ska jag gå ut och umgås lite med mamsen och papsen! :)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!