onsdag 27 april 2011

Onsdag

Ingen bebis i natt heller, man vaknar lika besviken varje morgon. Hade otroligt svårt att somna igår, låg och vred och vände i någon timme och gick sedan upp till Gustav som satt och pluggade och jag åt en hårdmacka med falukorv och drack massor av mjölk. När det var klart skulle Gustav kolla sitt schema och medan han gjorde det blev jag helt plötsligt jättepigg och började vika tvätt och greja. Gustav sa "Nej men viker du tvätt nu!? Ta din mage och gå och lägg dig!" "Jaja, okej då...". Men den här gången kunde jag i alla fall somna! :)

Har börjat bli förkyld, ingen hit. Det känns värre för varje morgon när jag vaknar och jag går omkring och hostar och harklar mig. Jag ska ju inte vara förkyld nu, jag ska ju ha bebis! ;)

Tänkte spendera dagen tillsammans med mamma i hennes salong medan Gustav är i skolan, men först sådana roliga samtal till skatteverket och försäkringskassan. Hejja telefonkö! Sedan köra igång en tvättmaskin, göra klart födelsedagskortet och slå in några paket! :)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!