onsdag 20 april 2011

Nattinatt

Till middag gjorde vi vår debut på nya Max som öppnat här, dock köpte vi med oss maten hem eftersom vi hade storhandlat mat som låg i bilen. Himlans mums var det och vi hamnade i världens matkoma! Men självklart fick jag ner lite ananas efteråt, jäsiken vad jag äter färsk ananas nu för tiden. Det är så gott, jag säger bara "cravings"!! På Ica maxi kunde man köpa ananas för 10:- st, gissa en som shoppade, 3 st fick vi med oss hem. ;)

Vill säga tack till alla er som tagit det jag skrev tidigare på rätt sätt! Jag vill självklart att människor i mitt liv som bryr sig och som jag bryr mig om ska höra av sig, jag menar mest att det finns olika sätt att göra detta på. Men tack alla för förståelse och jag lovar, ingen kommer missa att bebisen kommit! :)

Nej nu ska jag försöka sova, imorgon ska vi tillbaka till barnmorskan för att kolla blodtrycket och urinen. Alltså, ännu en natt att försöka "spara" på kisset! :P

/Maria - iphone

4 kommentarer:

  1. Förstår att det blir drygt om man frågar, när ni själva går och väntar som tokar :) Tänkte höra om du vet nånstans i Falun som man kan lämna in symaskinen på service och om du vet vad det kostar ungefär. Jag har fått hem tyg som jag köpt så nu är jag hur sugen som helst på att sy gardiner och kuddar. :)
    Sköt om dig och vila :) Massor med kramar

    SvaraRadera
  2. Klart att man vill att folk ska bry sig men det kan lätt bli för mycket i dessa situationer. Jag minns att det var flera som frågade i slutet för mig också, bara för man inte uppdaterat bloggen på länge eller liknande.. Ingen längtar mer än man själv och som du skrev, det kommer ju inte undgå någon när bebisen väl kommit! Glad Påsk och passa på att vila upp dig nu, vem vet kanske blir det en liten påskbebis. :) Kram.

    SvaraRadera
  3. Ja nog hoppas vi på en liten en i påskägget! =) Glad påsk till er båda!! :D

    Carin jag lämnade in min symaskin på service nere på stan, det ligger en liten symaskinsaffär (hur ska man förklara vart det ligger då? :P) typ vid bergmästaren, i samma hus så att säga men på andra väggen. Åh vad jag var dålig på det här! ;P Om du tänker dig att du åker från mitt håll mot stan, vid rödljusen efter Statoil tar du höger så du kommer in mot stan. På höger sida ligger det ju en liten gata som går i uppförsbacke där det ligger några butiker, där ligger symaskinsaffären i alla fall. Jag har för mig att det kostade 150:- eller 300 :- eller något. Tyckte det inte var så dyrt kommer jag i alla fall ihåg. =)Hoppas allt syande går bra! :D

    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Toppen! :) Jag såg den affären när vi var på stan idag, så jag förstår precis vart du menar :) Jag får lämna in den efter påsk :)

    Glad Påsk och massa kramar

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!